دانلود کارتون و فیلم و بازی
فصل دانلود
 
 
جمعه 5 آبان 1391برچسب:, :: 14:9 ::  نويسنده : alirezaroshanzamir

دانلود Nero 12 Platinum v12.0.02000 + ContentPack - نرم افزار رایت، ویرایش و پشتیبان گیری نرو

با توجه به اینکه امروزه بر خلاف چند سال قبل اکثر کامپیوترها دارای ابزار رایت انواع CD/DVD بوده، نیاز کاربران به نرم افزار های مرتبط با مقوله رایت بیشتر از گذشته می باشد.
نرم افزار Nero که پیش تر تنها به عنوان ابزاری برای رایت CD/DVD مورد استفاده قرار می گرفت، در نسخه های جدید خود از حالت تک منظوره خود خارج شده است و به گستره ایی از نرم افزارها و ابزارهای گوناگون تبدیل شده است که امکانات بیشماری از انتقال اطلاعات از دستگاه های جانبی گرفته تا تغییر فرمت و ضبط اطلاعات بر روی مدیا های مختلف، نمایش فایل های تصویری، ویرایش فایل های صوتی، طراحی گرافیکی جلد سی دی، ایجاد نسخه ی پشتیبان از اطلاعات، همه و همه را در اختیارتان قرار می دهد و به راحتی شما را از نصب بسیاری از نرم افزار های تک منظوره دیگر بر روی کامپیوتر خود بی نیاز می کند همچنین در فضای سیستم، زمان و هزینه های شما نیز صرفه جویی می کند.
بسته نرم افزاری Nero 12 Platinum، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید.

همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. نرم‌افزار Nero Platinum مشهورترین و می‌توان گفت جزء یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است. این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.



ادامه مطلب ...


جمعه 5 آبان 1391برچسب:, :: 14:8 ::  نويسنده : alirezaroshanzamir

2012

گوگل ارت فارسی Google Earth 6.2.2.6613 نسخه جدید 2012

دانلود جدیدترین ورژن از گوگل ارث فارسی نسخه 2012 میلادی، ورژن Google Earth 6.2.2.6613 چند روز قبل توسط سایت گوگل منتشر شد، این نسخه دارای مشخصات زیر میباشد:

:Description

Google Earth lets you fly anywhere on Earth to view satellite imagery, maps, terrain, 3D buildings, from galaxies in outer space to the canyons of the ocean. You can explore rich geographical content, save your toured places, and share with others

:Google Earth's features include

See global changes with decades of historic imagery

If you've ever wondered how your neighborhood has changed throughout time, Google Earth now gives you access to the past. With a simple click, check out suburban sprawl, melting ice caps, coastal erosion, and more.

Dive beneath the surface of the ocean

In the new ocean layer, you can plunge all the way to the floor of the sea, view exclusive content from partners like BBC and National Geographic, and explore 3D shipwrecks like the Titanic

Track and share your paths with others

Take placemarks a step further and record a free-form tour in Google Earth. Simply turn on the touring feature, press record, and see the world. You can even add a soundtrack or narration to personalize the journey

:Technical

Title:                Google Earth 6.2.2.6613
Filename:          GoogleEarthWin.exe
File size:            16.65MB 17,458,000 bytes
Requirements:    Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64
Languages:        Multiple languages
License:             Freeware
Date added:      April 21, 2012
Author:             Google



ادامه مطلب ...


 
 

 

دانلود Auto PowerOn & ShutDown v2.50 - نرم افزار روشن و خاموش کردن خودکار سیستم

اگر شما نیز نیازمند این هستید که سیستم خود را به گونه ای تنظیم کنید که به طور خودکار خاموش و یا روشن شود و یک سری از وظایف چون: آپديت شدن نرم افزارها و بسته هاي امنيتی، شروع دانلود و پايان آن در زمان خاص و خاموش شدن سيستم و ... را به صورت خودکار انجام دهد، می توانید از نرم افزار



ادامه مطلب ...


جمعه 5 آبان 1391برچسب:, :: 14:5 ::  نويسنده : alirezaroshanzamir

دانلود Microsoft Office 2010

دانلود نسخه کامل Microsoft Office 2010 Pro Plus SP1

*** کامل ترین نسخه Office 2010 همراه با سرویس پک یک ***

Microsoft Office 2010 یکی از بهترین مجموعه های آفیس برای کامپیوترها ، گوشی ها و مرورگرها می باشد که دارای امکانات فراوانی است. این مجموعه نرم افزار از فاکتورهای مورد نیاز در موفقیت در زمینه تکنولوژی اطلاعات می باشد. کارمندان عادی می توانند با استفاده از Microsoft Office 2010 کارهای روزانه خود را با سرعت و سادگی بیشتری انجام دهند و در هر جایی ماند محل کار ، خانه و یا در یک کار گروهی ، کارآیی خود را افزایش دهند. برای متخصصان IT دسترسی به مجموعه ای از ابزار هوشمند در یک محیط ایمن به همراه امکانات فراوان ، از نیازهای مهم می باشد.
Microsoft Office 2010 مجموعه ای کامل از نرم افزارهای دسکتاپ و سرور می باشد که می تواند کمک شایانی در پروژه های تجاری برای شما باشد. آخرین نسخه این نرم افزار دارای قابلیت های جدید و ممتازی برای افزایش بازدهی ، ساده کردن کار گروهی ، مدیریت محتوا و پردازش ها و بهبود کیفیت بینش تجاری می باشد.



ادامه مطلب ...


جمعه 5 آبان 1391برچسب:, :: 14:4 ::  نويسنده : alirezaroshanzamir

Happy Feet Two دانلود دوبله فارسی انیمیشن خوش‌ قدم 2   Happy Feet Two 2011

نام انیمیشن: Happy Feet Two – خوش‌ قدم ۲

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

حجم: ۱۰۰۰ / ۷۰۰ مگابایت

کیفیت : BDRip 720p / 1080p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان:مدتها از زمانی که مامیل به دلیل بد بودن صدایش از پنگوئن های دیگر جدا شد و سفر شگفت انگیزی را شروع کرد می گذرد.حالا مامبل با دختر مورد علاقه اش گلوریا ازدواج کرده و آنها صاحب فرزندی شده اند که او نیز به مانند پدر و مادرش استعدادهای نهفته ایی در خود دارد. اما این زندگی خوش چندان دوام ندارد و …



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عصر دانلود و آدرس asrehdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 3

                    
 
 
 
با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید
 
TEXT


Javascripts


فصل دانلود