دانلود کارتون و فیلم و بازی
فصل دانلود
 
 

 

دانلود Newtek Lightwave 3D v11.0.3 Build 2285 x86/x64 - نرم افزار مدلسازی، ساخت انیمیشن و رندرینگ

Newtek LightWave 3D نرم افزاری بسیار جالب برای ساخت انیمیشن های سه بعدی با کارکردی تقریباً شبیه به نرم افزار 3D Max و البته با حجمی کمتر است. LightWave نرم افزاری قدرتمند برای مدلسازی، ساخت انیمیشن و رندرینگ می باشد که از شما یک هنرمند می سازد. رابط کاربری نرم افزار بسیار ابتکاری طراحی شده و به همراه ابزار ساده آن برای ساخت محتوا و دستکاری نور و دوربین در آن، شما می توانید به طرح خود زندگی ببخشید. تغییر نور، تغییر رنگ، چرخش در اطراف صحنه و مشاهده تصویر از پرسپکتیوی دیگر از نمونه امکانات نرم افزار هستند. به دلیل جلوه های ویژه منحصر به فرد LightWave، نسبت به تمامی نرم افزار 3 بعدی دیگر، هنرمندانی که از آن استفاده کرده اند، بیشترین تعداد جایزه ی Emmy را از آن خود کرده اند. LightWave نرم افزاری کامل و بسیار منعطف برای ساخت گرافیک 3 بعدی و انیمیشن می باشد. سال های بسیاری در شبکه های تلویزیون، فیلم ها و بازی ها از این نرم افزار برای خلق تصاویر 3 بعدی استفاده کرده اند. ساخت گرافیک برای پرینت، وب، طراحی صنعتی، معماری، تصویر برداری پزشکی و بسیاری موارد دیگر از نمونه کاربردهای آن هستند. مجموعه ابزار طراحی این نرم افزار شامل تمامی ابزاری می باشد که شما باید به صورت جداگانه از بازار تهیه کنید. داینامیک های روان بدن، مو و پر به علاوه گره های بی نهایت رندر، NewTek LightWave را به نرم افزاری مورد نیاز هنرمندان تبدیل کرده است.



ادامه مطلب ...


دانلود Pixologic ZBrush v4R4 - نرم افزار ساخت انیمیشن های سه بعدی

در دنیای سینمایی مدرن امروزه از نرم افزار ZBrush در ساخت اکثر شخصیت ها و هیولاهای کارتونی استفاده می شود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Pixologic در زمینه ساخت تصاویر سه بعدی می باشد که با استفاده از آن، آزادی و امکانات بیشتری در طراحی های خود خواهید داشت. این نرم افزار یک برنامه تخصصی و حرفه ای برای ساخت انیمیشن و استفاده از آن در انیمشن های کارتونی و فیلم های سه بعدی و بازی ها می باشد. در این نرم افزار انواع براش برای ایجاد خراش، بافت، خوردگی و ...، در دسترس شما قرار دارد که می توانید از آن در ساخت و طراحی تصاویر سه بعدی Sculpture (یا حکاکی مانند طبیعی در اثر سه بعدی)، استفاده کنید و نیز می توانید مدل خود را در هر شرایطی به صورت RealTime از زوایای مختلف ببینید و ویرایش کنید. از دیگر ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت استفاده از ابزارهای Mesh Morphing، ابزارهای بهینه سازی تصویر و حجم آن، ابزار بازگشتی به آخرین مرحله انجام شده، قابلیت ذخیره سازی تصاویر خروجی در فرمت های 3ds, html, Swf  و ... اشاره داشت.



ادامه مطلب ...


 

دانلود MessiahStudio v5.32 Pro x86/x64 - نرم افزار ساخت انیمیشن و رندرینگ

نرم افزار MessiahStudio نشان دهنده ی هر قابلیت جدیدی در دنیای گرافیک سه بعدی است. این نرم افزار توسط انیماتورها طراحی شده است. MessiahStudio یک بسته نرم افزاری قدرتمند انیمیشن و رندرینگ می باشد که به طور خاص برای استفاده و رفع نیازهای مشکل ترین شخصیت های انیمیشنی و رندر طراحی شده است. این نرم افزار بیش از 10 سال در فیلم های سینمایی، تبلیغات، بازی ها، موزیک ویدیو ها و چاپ تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر یکی از سریع ترین بسته های CG در حال رشد موجود در بازار می باشد. از این نرم افزار می توان به صورت مستقل و یا به صورت پلاگین در نرم افزارهای Modo, Maya, 3DMAX, SoftImage XSI, LightWave, Cinema 4D و دیگر برنامه های اختصاصی مورد استفاده قرار داد. قابلیت های نوآورانه انیمیشن هر بخش از این نرم افزار یک تجربه سرگرم کننده و منحصر به فرد را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار توانایی راه اندازی سکوهای کنترل های سفارشی با میله فلزی بدون نیاز به نوشتن اسکریپت دارد. شما می توانید بدون نیاز به نوشتن اسکریپت های MEL بسیاری از مشکلات در طراحی بدن انسان از جمله استخوان بندی را به خوبی انجام دهید



ادامه مطلب ...


دانلود SmithMicro Poser Pro 2012 SR2 - نرم افزار طراحی شخصیت های سه بعدی و انیمیشن سازی

می توان گفت استفاده از نرم افزار Poser Pro 2012، سریع ترین راه برای تیم های حرفه ای و افرادی است که به صورت تخصصی در زمینه پروژه های انیمیشنی و طراحی و ساخت کاراکترهای سه بعدی متحرک و از پیش تنظیم شده، فعالیت دارند. این نرم افزار دارای کتابخانه ای با حجم حدود 3 گیگابایت، شامل محتویات مختلفی از جمله کاراکترهای از پیش طراحی شده و ابزارهای قدرتمند طراحی است تا کاربران به راحتی قادر به صرفه جویی در منابع و زمان انجام پروژه باشند. Poser Pro 2012 با فراهم کردن یک سیستم بر پایه گره ها بهترین نرم افزار برای ویرایش عناصر، موهای داینامیک، البسه داینامیک و ابزار مختلف برای ساخت مورف می باشد. در واقع این نرم افزار امکان نمایش انیمیشن ها واقع گرایانه در یک ویدئو را برای شما فراهم می کند و طرح بدن و استایل آن در خروجی نهایی بسیار واقعی خواهد بود.



ادامه مطلب ...


 

دانلود Adobe Flash Professional CS6 v12.0.0.481 - فلش، نرم افزار ساخت محتوای انیمیشن و چند رسانه ای

نرم افزار قدرتمند و محبوب ادوبی فلش ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد.
Adobe Flash Professional CS6 نرم افزاری قدرتمند برای ساخت محتوای انیمیشن و چند رسانه ای می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید رسانه های زیبا برای دسکتاپ و چندین دستگاه مختلف مانند تبلت ها، گوشی های هوشمند و تلویزیون ها تهیه کنید.
از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار پشتیبانی از HTML5 می باشد. به این ترتیب که افزونه ای جدید برای محتوای تعاملی HTML5 به وسیله ساخت روی هسته انیمیشن و قابلیت های طراحی در نرم افزار قرار گرفته است، که خروجی این بخش به صورت Javascript برای هدف گیری ساخت چهارچوب کاری کدباز JS می باشد. همچنین خروجی سمبل ها و توالی های انیمیشن برای تولید سریع Sprite sheet که باعث افزایش کارآیی نرم افزار می شوند نیز از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار محسوب می گردد. به این نسخه از نرم افزار پشتیبانی از دستگاه های اندروید و iOS بوسیله هدف گیری Runtime AIR و Adobe Flash Player نیز اضافه شده است.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عصر دانلود و آدرس asrehdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 3

                    
 
 
 
با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید
 
TEXT


Javascripts


فصل دانلود